Thursday 13 February 2020

තුන් ලොවක් විස්මිත කල රාවණ ගුවන් තාක්ෂනයTR - 3D යානය(3කොටස 2වෙළුම) Ravan...

1 comment:

  1. TR-3B Astra යනු එක්සත් ජනපදයේ ගුවන් යානා තුළ වර්තමානයේ ඇති ඉතා විශාල ත්‍රිකෝණාකාර, ගුරුත්වාකර්ෂණ බලයක් සහිත යානාවකි.එය න්‍යෂ්ටික ප්‍රචාලනය සහිත “පියාඹන පීරිසි” වර්ගයකි. එහි පළමු සංස්කරණය 1962 සිට ක්‍රියාත්මක වේ.1990 ගණන්වලදී එක්සත් ජනපද ගුවන් හමුදාවේ “AURORA” ව්‍යාපෘතිය පිළිබඳ සඟරාවක් වාර්තා කිරීමක දී ත්‍රිකෝණාකාර යානයක් පිළිබඳ විස්තර කරන ලදි.එහි මූලාරම්භය 1980 ගණන්වල මැද භාගයේ ඉදිකරන ලද TR-3B යානා වේ.

    වාර්තාවන්ට අනුව පොදුවේ මෙම යානා නගරයන් සහ මහා මාර්ග ඔස්සේ පහත් උන්නතාංශවලදී විශාල හා නිහඬ, කළු ත්‍රිකෝණික වස්තූන් ලෙස සෙමින් ගමන් කරමින් පවතී. රාත්‍රී කාලයේදී මෙම නිරීක්ෂණ පැහැදිලිව සිදු කෙරේ. මෙම වස්තූන්ගේ ත්‍රිකෝණ කොන් හි බොහෝ විට ආලෝක කිරණ දක්නට ලැබේ.



    මෙහි බාහිර ආලේපනය ප්‍රතික්‍රියාශීලී විද්‍යුත් පදනමක් මත ක්‍රියා කරයි. එය නොපෙනෙන ලෙස රේඩාර් කදම්භ වලින් ප්‍රතිබිම්භනය කිරීමට අවකාශය සලසා ඇත. ප්‍රතික්‍රියාකාරක ආලේපනය සහිත “පොලිමර් ෂෙල්” මගින් විශාල ගුවන් යානයක්, ගුවන් යානා සිලින්ඩරයක් හෝ ව්‍යාජ රේඩාර් රූපයක් ලෙස හෝ පරිවර්තනය කර දැක්විය හැකිය.චුම්බක ක්ෂේපය කඩාකප්පල්කාරකයක් ලෙස හැඳින්වෙන චක්‍රලේකන ප්ලාස්මා පිරී ඇති ත්වරණ මුදුවක්, භ්‍රමණය වන කාර්ය මණ්ඩල කට්ටලය වටා ඇත. මෙම චුම්භක ක්ෂේත්‍ර තාක්ෂණය නිල වශයෙන් නොතිබුණත්, නිල නොවන ආකාරයෙන් එය සැබෑ ය.
    “Sandia” සහ “Livermoore” රසායනාගාර මෙම ප්‍රතිවිකුණුම් NSD තාක්ෂණය නිපද වූ අතර, එක්සත් ජනපද ආණ්ඩුව විසින් අතිශය රහසිගතව ආරක්ෂා කර ඇත. රසදිය පාදක වූ ප්ලාස්මා වායුගෝලයට සාපේක්ෂව 250,000 ක් දක්වා උෂ්ණත්වය සෙල්සියස් අංශක 123.15 ක් වේ.

    මෙයින් මිනිත්තුවකට විනාඩි 50,000 ක් සහිත සුපිරි සන්නායක ප්ලාස්මා හා ගුරුත්වාකර්ෂණය 89% කින් අඩු කරන චුම්භක ක්ෂේත්රයක් ජනනය කරයි. TR-3B නිසා ගුරුත්වාකර්ෂණ ධාවකයක් ඇත.

    MFD තාක්ෂණය TR-3B අතිශය සැහැල්ලු කර ඇති අතර ගුවන් යානය වෙනත් ඕනෑම ගුවන් යානයක් උපාමාරු කිරීමට ඉඩ සලසයි.
    TR-3B ත්‍රිකෝණාකාර වේදිකාවේ පතුලෙහි එක් එක් කෙළවරෙහි සවි කර ඇති මල්ටිමොඩල් ප්‍රචාලක තුනක් දක්නට ලැබේ.
    මෙහි උපරිම වේගය Mach 9 ක් විය යුතුය.(Mach යනු භ්‍රමණය වන සිරුරේ වේගවත් බව ප්‍රකාශ කිරීම සඳහා භාවිතා කරන මිනුම් ඒකකයකි.)මේ අනුව එය කෙටි කාලයක් තුළ පෘථිවියෙහි ඕනෑම තැනකට ලඟා විය හැකි ලෝකයේ වේගවත්ම තලය වනු ඇත.

    බහුමණ්ඩල එන්ජින් තුනක් න්‍යෂ්ටික තාපන රොකට් එන්ජිම මගින් සවිකර ඇති අතර හයිඩ්රජන් හෝ මීතේන් ඔක්සිජන් සමග ඉන්ධන ලෙස සංයෝජනය කර ඇත.

    මෙය ගුවන් යානයම පමණක් නොව, කුමක් නිසාද යත් එහි ප්‍රචාලක පද්ධතිය පිටුපස සාමාන්‍ය තාක්ෂණය පමණක් නොව, “කළු තාක්ෂණය” ලෙසද හැඳින්වෙන තාක්ෂණයක් වන අතර,හඳුනා නොගත් පියාඹන පීරිසි පිළිබඳ අධ්‍යනය කරන “ස්ටීවන් ග්රීර්” පවසන ලෙස මෙහි තාක්ෂණය ලෝක ව්‍යාප්තව දැනට භාවිතා කරනු ලබන අභ්‍යවකාශ පාදක තාක්ෂණයට වඩා වසර 10,000 ක් පමණ වැඩි දියුණු වේ.

    වර්තමානයේ ජාත්‍යන්තර UFO සමුළු තුළදී ඇමරිකාව පවසන අන්දමට මෙම යානය අභ්‍යවකාශය තුල ගමන් කළ හැකි යානයකි. එහෙත් ඔවුන් පවසන ආකාරයටට මෙය එතරම් දුරක් ගෙන යෑමට නම් මන්ත්‍ර ශාස්ත්‍රය භාවිතා කළ යුතු වේ. මෙම “mercury vortex engine” අභ්‍යවකාශය තුළට යාම සඳහා ක්‍රියා කරන්නේ මන්ත්‍ර ශාස්ත්‍රයෙන් මගිනි.

    තවත් පුදුමයට කාරණයක් වන්නේ මෙම යානාව දැනට අමෙරිකානු ගුවන්හමුදා විසින් භාවිතා කරන අතර, ඔවුන් මෙම යානාව පියාසර කිරීම් සඳහා එසවීමේදී භාවිතා කරන වචනය වන්නේ, “take off” යන වචනය වෙනුවට “නැග්ම” යන වචනය හා පහත් කිරීමේදී “landing” යන වචනය වෙනුවට “ලැග්ම” යන වචනය භාවිතා කරයි. ඔවුන් මෙම හෙළ වචන දෙක භාවිතා කරන්නේ කුමන අරමුණක් නිසාද… හෙළයෙන් ගෙන ගිය තාක්ෂණයක් නිසා නොවේද..

    එසේ නම් අප සැමටම පැහැදිලි වන එක් කරුණයක් තිබේ රාවණා තාක්ෂණය යනු අතීතයට පමණක් කැටි වූ දෙයක් නොවේ. එය වර්තමානය, අනාගතය තීන්දු කරන ප්‍රධාන සාධකයකි. හෙළ අසුර අධිරාජ්‍යයෙන් ආරම්භ වූ මෙම අනගි තාක්ෂණය ලොව වටා ව්‍යාප්තවීම අසුර අධිරාජ්‍ය අවසානයත් සමග සතුරන් අතට පත්විය. මෙම සංග්‍රාමයෙන් පසු එම මහා තාක්ෂණය සහමුලින්ම විනාශ නොවුවත් මහා පරිමාණ යුද ආයුධයක් ලෙස භාවිතා නොවීය. බුදුන් සමයේ වන විටත් මෙම තාක් තාක්ෂණය ලංකාවේ තිබූ බවට සාක්ෂි බෞද්ධ පොත පතෙහි සඳහන් වේ. මෙවැනි තාක්ෂණයක පුරෝගාමී ජාතියක් වූ පුරාණ හෙළයන් වර්තමානයේ ඒ පිළිබඳව උනන්දුවක් නොගැනීම කනණගාටුවට කාරණයකි. වර්තමාන තරුණ පරම්පරාවේ රාවණා පුනර්ජීවනය සමග එවැනි තාක්ෂණයක් නැවත ලෝකයට හඳුන්වාදීමට හොදම කාලය මෙය වී ඇත. සැබෑ හෙළයන්ගේ නැවත පුනරාගමනය සිදුවීමට හොඳම කාලය මෙය නිසා, මෙම තාක්ෂණයන් පිළිබඳව තොරතුරු සෙවීම හා තම තමා සතු ශක්තීන් වඩා ගැනීම අප සතු වගකීමකි.

    ස්වස්ති සිද්ධම්…!!!

    ReplyDelete